گزارش خرید ناموفق

 

reorder 

 

اوه ه ه.متاسفیم سفارش شما با مشکل مواجه شد 

دلـایل این خطا میتواند

 «۱» عدم موجودی کافی در پرداخت 

 «۲» سرعت نا مناسب اینترنت

 «۳» و افزایش بار ترافیکی سرور (از طرف ما)

 «۴» درگاه اینترنتی بانک ملت دچار خطا شده است

 «۵» در قسمت درگاه بانک ملت دکمه انصراف را زده اید

جای نگرانی نیست  زیرا  اکثرا بدلایل «۲» «۳» این خطا ظاهر میشود 

(اگر از حساب شما مبلغی کسر گردد، سیستم شاپرک ظرف مدت ۷۲ ساعت مبلغ را بصورت اتوماتیک به حساب شما باز خواهد گرداند).

حال خواهشمندیم پس از تکمیل فرم زیر تا ۲۴ ساعت منتظر پاسخ درخواست از طرف ما باشید

اگر زمان کافی را ندارید با شماره تماس های ما از طریق پیامک در ارتباط باشید

از طریق فرم زیر خرید تان را پیگیری کنید